fbpx

קידום ברשתות חברתיות

שטיינר מדיה – פרסום בדיגיטל מומחים בקידום ברשתות חברתיות, אם אתה מחפש להגדיל את כמות העוקבים של הדף העסקי שלך בפייסבוק או באינסטגרם, ליצור קהילה חזקה ופעילה שטיינר מדיה זאת התשובה. אנו ניצור גרפיקות וסרטוני אנימצייה שיתפסו את העין, נהפוך את התדמית האינטרנטית של העסק שלך לרמה הגבוהה ביותר! סרטוני קאבר לפייסבוק, סטורי לאינסטגרם, אנימציות לפוסטים וגראפיקות הם רק חלק מכלל השרותים ששטיינר מדיה יכולים להציע לך. צירפנו פה כמה דוגמאות של עבודות אחרונות ששימשו קידום ברשתות חברתיות. צפייה מהנה!

נגן וידאו

דון ג'ואן- חנות למותגי יוקרה בחיפה

נגן וידאו

דן גבריאלי - חנות למותגי יוקרה בחיפה

סרטוני סטורי לאינסטגרם

סרטוני סטורי באינסטגרם הם דרך מעולה לפרסום. בעזרת סרטוני סטורי נוכל להגיע ללקוחות שלא שמעו או הכירו את העסק שלך, קמפיין פרסומות וידאו באינסטגרם יביא תוצאות מעולות לעסק שלך ויתרום רבות לקידום ברשתות חברתיות.

גרפיקות מותאמות

לשטיינר מדיה צוות גרפיקה מקצועי ואיכותי, אנחנו נאפיין ונעצב את הגרפיקות שלך, אם לרשתות חברתיות, אתר אינרטנט או אפילו  מודפס. לצוות הגראפי של שטיינר מדיה פרסום בדיגיטל יש את הכלים והידע לבצע את מה שאתה מדמיין! איתנו קידום ברשתות חברתיות הוא קל מאי פעם.

נגן וידאו
נגן וידאו

סרטוני/אנימציות קאבר לפייסבוק

פייסבוק, כרשת החברתית המובילה בעולם הינה פלטפורמה מצויינת ליצור מגע ראשוני עם לקוחות פוטנציאלים ולשמר אותם לאורך זמן.שטיינר מדיה ירימו את הרמת הויזואליות של הדף שלך בעזרת סרטוני קאבר מקצועיים. סרטון קאבר בפייסבוק מוסיף הרבה צבע ועניין לדף והופך את העמוד למלא חיים ויתרמו לקידום ברשת החברתית.

ניהול/קידום דף עסקי

אנחנו תמיד דואגים שתיהיה פעילות בדף העסקי שלכם, דף עם פעילות מביא יותר עוקבים ולייקים ומכאן מגיעים גם יותר לקוחות, כל פוסט מפורסם במחשבה תחילה וכל המשתנים נלקחים בחשבון, שעה ויום, קהל יעד, זמני פעילות שיא ברשת החברתית ועוד מספר רב של משתנים.

לקבלת ייעוץ צור קשר

30% הנחה למצטרפים חדשים

חבילת פרסום ברשתות חברתיות, היום במבצע שלא יחזור אף פעם.  

דילוג לתוכן