fbpx

פרסום ברשתות חברתיות

אם יש לכם עסק ועוד אין לכם דפים עסקיים או שאתם לא פעילים ברשתות החברתיות, כדאי מאוד שתתחילו וכמה שיותר מהר. למה? פשוט מאוד. כי כולם נמצאים שם וגם העסק שלכם חייב להראות נוכחות. עסק שלא נמצא ברשתות החברתיות הוא עסק שמוותר על אין ספור לקוחות פוטנציאליים, שיכולים להגיע אליו באמצעות ניהול ערוץ יוטיוב, ניהול דף פייסבוק או ניהול דף אינסטגרם, ניהול כזה שיהדהד את המסר של העסק וייצור תחושת חיבור אצל הגולשים. לסרטונים השיווקיים של יוטיוב יש כוח אדיר, לתמונות באינסטגרם כולם מתחברים ולפייסבוק יש יכולת פילוח מדהימה של קהל יעד. אז למה שלא תרתמו את כל הכוחות הללו בשביל לדחוף את העסק שלכם קדימה? למה שלא תנצלו את הטכנולוגיה שמאפשרת לכם להגיע לכל מי שתירצו בכל מקום? פרסום ברשתות חברתיות היא התשובה.  לצפייה בדוגמאות עבודה

פרסום בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק יכול להפוך אתכם מאלמוניים למבוקשים במיוחד.

פרסום באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם

היום הכול ויזואלי ובשביל למכור צריך לא רק להפעיל את הרגש אלא גם למשוך את העין.

פרסום ברשתות חברתיות

ניהול דף עסקי

פעילות ברשתות החברתיות היא לא פריווילגיה שאפשר לבחור אלא חובה לכל בעל עסק שרוצה לדחוף אותו קדימה.

ניהול דף עסקי

טיק טוק הפך לפלטפורמה חשובה לכולם חובה לכל בעל עסק שרוצה לדחוף אותו קדימה

ניהול דף עסקי ברשתות חברתיות

ניהול דף עסקי ברשתות החברתיות יחד עם פרסום ממומן חכם כזה שינצל את התקציב בצורה מיטבית הם בדיוק מה שאתם צריכים בשביל העסק שלכם. אתם צריכים להישאר כל הזמן במודעות של הלקוחות הקיימים שלכם ולהכניס למעגל עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים שלכם, מה שאומר עוד עוקבים ועוד מתעניינים, ואת זה עושים עם פרסום סטורי, עם פרסום פוסטים שאי אפשר להתעלם מהן, עם יצירת מעורבות של הקהל, עם סרטונים שישותפו מהר מאוד ועם יצירת באזז שיצעק לעולם את העסק שלכם. פעילות ברשתות החברתיות היא לא פריווילגיה שאפשר לבחור אלא חובה לכל בעל עסק שרוצה לדחוף אותו קדימה.

פרסום באינסטגרם ורשתות חברתיות

פרסום ממומן באינסטגרם

אינסטרגם, הלא היא הבת דודה של פייסבוק זו שלא פחות מוצלחת ממנה, היא עוד רשת חברתית שאתם לא יכולים לוותר על פרסום בה. היום הכול ויזואלי ובשביל למכור צריך לא רק להפעיל את הרגש אלא גם למשוך את העין. פרסום ממומן באינסטגרם באמצעות העלאת סרטונים ערוכים לסטורי, העלאה של אנימציות מדהימות, גרפיקות צבעוניות וכמובן תמונות מרתקות יעשו עבודה מצוינת בשבילכם. הם ייצרו עניין ויגרמו לבאז ברשת החברתית, מה שמהר מאוד יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי עיניים מתעניינות. גם כאן, טירגוט נכון של הפרסום וביצוע מהלכים חכמים, יהפכו את העסק שלכם להצלחה גדולה ומהר מאוד. 

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ברשתות החברתיות כולל כמובן פרסום ממומן בפייסבוק. אלו יכולים להיות סרטונים, גרפיקות, אנימציות וכמובן פוסטים עם תוכן מעניין, הומוריסטי, שיווקי, או כל סוג אחר של פוסטים. היתרון הגדול של פייסבוק הוא אפשרויות הטירגוט של הפרסום שלכם, טירגוט לפי מין, טווח גילאים, מצב סוציואקונומי, סטטוס אישי, אזור מגורים ופרמטרים רבים אחרים כך שאם אתם צריכים קידום ממומן בחיפה או בכל מקום אחר, תוכלו להגדיר אותו בקלות במערכת של פייסבוק. פרסום ממומן בפייסבוק יכול להפוך אתכם מאלמוניים למבוקשים במיוחד ואת העסק שלכם מאחד עם חוג לקוחות מצומצם לכזה שהמודעות אליו מתרחבת כל הזמן.

למה

דווקא

שטיינר

מדיה ?

פרסום בדיגיטל וספציפית פרסום ברשתות החברתיות יכול וצריך להיות מכרה זהב עבור כל עסק, אבל הוא יכול להיות גם משאבה של כסף אם לא יודעים לנהל את הדפים העסקיים כמו גם את הפרסום הממומן בצורה נכונה. צריך חברה מקצועית שחיה ונושמת שיווק ברשתות החברתיות וכזו היא בדיוק שטיינר מדיה. בשטיינר מדיה; תמצאו צוות מדהים עם ניסיון רב והמון רצון לעזור לכם לקדם את העסק שלכם, צוות עם קבלות מוכחות על הצלחות עבר והווה אך בעיקר כזה שבא לעבוד בשבילכם ולא לדבר. פרסום ברשתות חברתיות זה אנחנו. רוצה לראות עוד ? לחץ כאן…

צרו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

לקבלת ייעוץ צור קשר

30% הנחה למצטרפים חדשים

חבילת פרסום ברשתות חברתיות, היום במבצע שלא יחזור אף פעם.  

דילוג לתוכן